POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep online optimalservice, który znajduje się pod adresem www.optimalservice.pl, jest prowadzony przez Marcina Otkałę i ma siedzibę przy ul. Niemodlińska 79/3, 45-864 Opole. Sklep działa pod numerem NIP: 5632254447, REGON: 061451092.
  2. W regulaminie sklepu internetowego optimalservice zawarte są zasady dokonywania zakupów oraz sposób zawierania umów sprzedaży na odległość. Regulamin określa również procedurę odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  3. Regulamin dotyczy Usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  4. Regulamin dotyczy wszystkich klientów sklepu. Przed dokonaniem zakupu, każdy klient jest zobowiązany zapoznać się z postanowieniami Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie obowiązującej wersji Regulaminu w momencie złożenia zamówienia.
  5. Każdy klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem w dowolnym momencie, klikając na hiperłącze „Regulamin Sklepu” na stronie internetowej sklepu www.optimalservice.pl. Regulamin można również pobrać i wydrukować.
  6. Informacje dotyczące produktów (w tym cen) zawarte na stronie internetowej sklepu www.optimalservice.pl nie stanowią oferty w rozumieniu prawa cywilnego art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740,ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna usługi na warunkach określonych w opisie produktu.
  7. Przeglądanie zawartości Serwisu jest bezpłatne. Odpłatne jest sporządzenie Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz jego wysyłka w formie papierowej.

 

DEFINICJE

Regulamin – Zbiór zasad regulujących korzystanie z usług sklepu przez klientów.
Konsument – Konsument lub Klient to osoba fizyczna, która zawarła umowę cywilnoprawną za pośrednictwem sklepu, niezwiązana bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. Dla celów regulaminu uznaje się zarówno konsumentów w ścisłym sensie, jak i przedsiębiorców będących konsumentami.

Formularz Zamówienia – to sposób dokonania zakupu usług poprzez dodanie ich do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży

Serwis – strona internetowa o adresie: www.optimalservice. umożliwiająca składanie przez Użytkownika Zamówienia na Usługę oraz usług z nią powiązanych.

Świadectwo charakterystyki energetycznej – dokument określający charakterystykę energetyczną budynku lub jego części wystawiany zgodnie z przepisami Ustawy.

Koszyk – element Sklepu, z wyszczególnionymi usługami wybieranymi przez Klienta, za pomocą którego Klient może modyfikować zamówienie np. ustalać ilość zamawianych Produktów.

Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną:
www.optimalservice.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonać zakupu od Sprzedawcy.

Sprzedawca – Marcin Otkała z siedzibą przy: Ul. Niemodlińska 79/3, 45-864 Opole NIP: 5632254447
REGON: 061451092 który prowadząc działalność zarobkową lub
zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej opitmalservice.pl

Usługa – działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona na odległość- bez obecności Sprzedawcy i Klienta, polegająca na możliwości zamówienia przez Użytkownika Świadectwa charakterystyki energetycznej lub Audytu sporządzonego przez Osobę uprawnioną.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).

Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Usług na odległość zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, przy wykorzystaniu Formularza Zamówień.

 

PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Aby korzystać ze Sklepu należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem i jego zaakceptowanie. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją treści Regulaminu.
  2. Zamówienia są przyjmowane przy pomocy Formularza Zamówień uzupełnianego przez Klienta w serwisie internetowym, optimalservice.pl lub e- mailowo na adres marcin.otkala@gmail.com, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Aby zrealizować zamówienie należy Usługi, którymi Klient jest
    zainteresowany, poprzez kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, który znajduje się przy opisie pojedynczej Usługi, a następnie, pop przejściu do poziomu „KOSZYK”, który znajduje się w zakładce Sklepu, wypełnić Formularza Zamówienia, wybrać formę dostawy i zapłaty bądź wybrać opcję zapłaty przy odbiorze, jeśli taka jest dostępna dla danej Usługi. Zamówienie jest ostatecznie realizowane poprzez kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
  5. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się realizacja zamówienia usługi przez Sprzedawcę, przy czym: w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po
    zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  6. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach, od 10 do 17. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  7. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania, przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  8. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura.
  9. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
    a. E-mail – marcin.otkala@gmail.com
    b. Telefon – 665323881
  10. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić (cena brutto)
  11. Sprzedawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zastrzega sobie prawo zmiany cen za usługi się w Sklepie, wprowadzania nowych Usług do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian,
  12. Sprzedawca ma prawo upominania się podania przez Użytkownika dodatkowych danych, które nie zostały wymienione w Formularzu Zamówienia oraz do żądania przedstawienia do wglądu skanów określonych dokumentów, które w świetle przepisów Ustawy lub aktów wykonawczych wydanych na podstawie Ustawy, prawa na podstawie oceny Osoby wykonującej świadectwo, okażą się niezbędne do wystawienia Świadectw charakterystyki energetycznej. Jeśli dodatkowe dane lub dokumenty w dalszym ciągu będą niewystarczające do wystawienia Świadectwa charakterystyki energetycznej, żądanie takie może być wielokrotnie powtarzane. W takim przypadki Świadectwo charakterystyki energetycznej zostanie wystawione dopiero po przedstawieniu przez Użytkownika w niezbędnych danych lub dokumentów. W przypadki braku możliwości przedstawienia odpowiednich danych i dokumentów zamówienie zostanie anulowane, a całość dokonanej płatności zwrócona zostanie Użytkownikowi.
  13. Istnieje możliwość za dodatkową opłatą dojazdu osoby wykonującej Świadectwo na obiekt będący przedmiotem zamówienia.
  14. Dane podane przez Klienta w formularzu uważa się za prawdziwe, a osoba wykonująca Świadectwo będzie na tej podstawie
  15. W trakcie realizacji zamówienia właściwa osoba lub inne podmioty działające w imieniu Sprzedawcy mogą skontaktować się z użytkownikiem lub innymi podmiotami (np. administracją budynku, spółdzielnią mieszkaniową) w celu zweryfikowania podanych danych.
  16. Jeśli w serwisie podano czas realizacji zamówienia, oznacza to okres pomiędzy dniem zaksięgowania opłaty za zamówienie a momentem wysłania cyfrowej wersji Świadectwa charakterystyki energetycznej, bez uwzględnienia czasu dostarczenia wersji papierowej.
  17. W określonych sytuacjach termin na realizację zamówienia zaczyna biec od momentu dostarczenia danych i dokumentów przez Klienta lub dojazdu wykonawcy Świadectwa na obiekt objęty zakresem Świadectwa- jeśli wymaga tego realizacja usługi.
  18. Użytkownik może składać nieograniczoną liczbę zamówień, wypełniając każdorazowo formularz zamówienia.
  19. Zamówienia mogą być składane przez całą dobę, w dowolnym dniu i roku.
  20. Jeśli użytkownik zaznaczy odpowiednią opcję, otrzyma fakturę. Wyrażając zgodę na umowę ze Sprzedawcą, użytkownik zgadza się na otrzymywanie faktur elektronicznych na podany w formularzu adres e-mail.
  21. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia z powodu siły wyższej, takiej jak zamieszki, strajki, katastrofy naturalne, a także problemy z dostępnością serwisu Ministerstwa Rozwoju i Technologii niezbędnego do zarejestrowania świadectw charakterystyki energetycznej, np. awarie Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków.

 

REALIZACJA PŁATNOŚCI

  1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby
    płatności:
    przelewem, na rachunek bankowy – 44124050351111001115611109; 2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia.

  2. Sprzedawca umożliwia płacenie za pomocą elektronicznego systemu płatności, takiego jak BLIK lub przelew z wybranych polskich banków za pośrednictwem Przelewy24 lub przelewem na konto: 51 1600 1462 1826 2463 6000 0001

  3. Konieczne jest dokonanie płatności jednocześnie z składaniem Zamówienia lub później za pomocą linku płatności wysłanego w wiadomości email.

  4. Realizacja Świadectwa charakterystyki energetycznej nastąpi po opłaceniu Zamówienia.

  5. W przypadku zwrotu środków za transakcję BLIK, Srpzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do BLIK-a Użytkownika.

  6. Oprócz Ceny sporządzenia Świadectwa energetycznego, Użytkownik musi opłacić koszty dostawy, jeśli dokument będzie wysłany w formie papierowej.

  7. Dokumentacja płatności Użytkowników realizowana jest zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i podatkowymi.

 

Szczegóły dotyczące realizacji dostawy, koszty, terminy

  1. Jako podstawowa forma przesłania Świadectwa jest forma dostarczana Klientowi na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia, chyba, że przepisy nie będą na to pozwalały. Świadectwo będzie przesyłane z podpisem elektronicznym osoby wykonującej świadectwo.

  2. Elektroniczna wysyłka Świadectwa jest bezpłatna i będzie następowała po jego sporządzeniu dokumentu.

  3. Do klienta będzie przesyłane świadectwo charakterystyki energetycznej po wprowadzeniu do centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków i wygenerowane z tego rejestru, co będzie potwierdzone w stopce każdej strony świadectwa.

  4. Jeśli klient będzie oczekiwał wersji papierowej wysyłanej pocztą, będzie to generowało dodatkową odpłatność. Opłata związana z przygotowaniem i wysyłką Świadectwa charakterystyki energetycznej będzie podana na etapie składania Zamówienia. Klient zobowiązany będzie do opłacenia tej opłaty łącznie z ceną Usługi.

  5. Dostawa Świadectwa charakterystyki energetycznej w wersji papierowej realizowana jest wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty.

  6. Wysłanie wersji papierowej Świadectwa Charakterystyki energetycznej nastąpi maksymalnie w czasie określonym na etapie składania zamówienia liczonym od dnia sporządzenia dokumentu i wysłania wersji elektronicznej. Czas trwania dostawy po odebraniu przesyłki przez przewoźnika zależny jest od rodzaju wybranego przez Klienta sposobu dostawy i określany jest przez regulaminy poszczególnych przewoźników.

  7. Klient jest zobowiązany do odbioru Zamówienia.

 

Szczegóły reklamacji

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w przepisach prawa, a w szczególności w Kodeksie cywilnym i Ustawie o prawach konsumenta.

  2. Wady dotyczące Usługi należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marcin.otkala@gmail.com.

  3. W celu ułatwienia realizacji reklamacji wymaga się przekazanie jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj nieprawidłowości oraz dane kontaktowe oraz dane dotyczące usługi.

  4. Sprzedawca odpowie na Reklamację Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,

  5. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana elektronicznie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.

  6. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunku do Użytkowników niebędących Konsumentami lub podmiotami, o których mowa w art. 3855 Kodeksu cywilnego.

  7. Reklamacja nie zostaje uwzględniona jeśli dotyczy błędów w świadectwie powstałych z winy nieprawidłowo przekazanych przez Klienta takich jak danych nieruchomości po upływie 14 dni od otrzymania świadectwa drogą elektroniczna. W takim przypadku Klient zobowiązany będzie do złożenia zamówienia ponownie.

Prawo odstąpienia od umowy

Zatwierdzając Formularz Zamówienia, Użytkownik składa wyraźną zgodę na wykonanie Usługi i przyjmuje od wiadomości, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo do odstąpienia od umowy.

Prawa autorskie

Wszelkie treści, znaki graficzne, znaków towarowe, logotypy, fotografie, grafiki są własnością Sprzedawcy. Wszelkie próby powielanie i wykorzystywania bez zgody Sprzedawcy treści zawartych w Serwisie jest zabronione.

Zmiany Regulaminu

Zmiany w Regulaminie, które przysługują Sprzedawcy, mogą obowiązywać dopiero po zamieszczeniu zmian w Serwisie. Do zakończenia świadczenia usługi, za aktualne uznaje się treść dotychczasowego Regulaminu.

 

 

 Postanowienia końcowe

 

  1. Klient nie może umieszczać w Serwisie treści bezprawnych i nie zgodnych z prawdą.

  2. Przeglądanie Regulaminu jest bezpłatnie.

  3. Sprzedawca przechowuje dane i informacje otrzymane od Klienta na potrzeby wykonania Świadectwa charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami Ustawy oraz obowiązującej polityki prywatności.

  4. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  5. Wszelka korespondencja kierowana do Sprzedawcy powinna zostać kierowana na adres marcin.otkala@gmail.com

  6. W razie sporu ze Sprzedawcą lub wątpliwości, Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne. Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz. U. z 2016 poz. 1823). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem ani podmiotem, o którym mowa w art. 3855 Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Updating…
  • No products in the cart.